Tuesday, August 4, 2009

...well...i know the true story!!!....












...langit selalunya tak cerah...
ermmm...skali lg pisang buah dua kali..aku redha..aku terima dugaMu..aku tunduk dengan segala ujian yang Kau berikan..terima kasih..

5 minit lepas kwn aku Nad text aku n bg taw aku sumtin sal boy yg aku admire most nie..sape lg kan,,si trojan 2..mule saat nie aku x nk sebut dh name die..aku nk pggl die gelaran yg aku dh bg kat die time aku x thu name ai 2..Nad bg taw aku yang trojan sbnrnya suke gile kt sorang gurl nie..kwn kpd kwn Nad..aku th name gurl 2..tp x nk sebut ar..hehehe...Nad bg taw aku 2 sbb die x nak aku terseksa..aku x kesah la..tp hati aku agak sedey la aku fail lg..x pe la..bnyk ag aku akn jmpe org..i have 2 be strong!!!!..
mungkin Allah mahu duga aku dengan sume ni untuk aku learn 4 future!!aku sedar di mane ruang aku..dah memang aku nyatakan sebelum nie yang aku memang x layak untuk die...sekali lg ayat nie aku tuturkan..tuhan akan beri apa yang kita perlu,tuhan tak akan beri apa yang mahukan..sekali lg aku akur ngan ayt nie..dan aku percaya yg suatu hari nnti da hikmah di sblik sume yg aku rase n yg jadi kat aku nie....


...hafiz..i lepas kan u..i hrp u maafkan i ngan tingkah i yg wat u krg senang..hope kite dpt jd kwn..and i akan igt smpi ble yg u ar daa 1st man yg senyum kat kampus nie..T_T..i trime hakikat ni ngan hati yg terbuka..n i mntk maaf kalo prasaan ni still lg x brubah wat mase yg terdekat nie..i mengaku i suke n sayang u..biar la i jage hati ni sorg2..even hati ni dh penat sgt pum..i have 2 tahan gax..and again thanx 4 ur pix..i x sangka Tuhan bg i pluang tuk miliki ur pix..coz b4 dis sume yg i dpt ni(keajaiban ni)..hanya lah impian-impian seorang gadis mencari kembali senyum itu..i akan igt smpi ble senyuman u 2..thanx!..n sowi skali lg i x bls senyuman u ai 2...well..gud lark n all da best!!..take care dear!!..jmpe lg kalo terserempak..i hrp u cam i t..heheh..

ooo..no...tbe2 je hujan turun...mgkin memahami hati sebenar ini..aku xlarat dh nk kluarkan air mata nie..well..actly smlm aku da tulis sumtin yg blaku sal trojan nie..bave la kalo korunk nk bace..heheh...aku smbg ai ni ending 2..huuu...


Keinginan yang tidak menetu..

kekalutan hati menentu kemahuan kata hati..

aku melangkah mengatur tingkah mengikut sebutan hati aku..

aku meniti mencari diri sebenar di sisi si dia..

cuba mengumpul satu persatu inci erti setiap tingkah si dia..

aku mohon petunjuk dan keajaiban dariNya untuk aku hanturkan langkah mencari senyum itu..

keajaiban tanpa di duga..

duga aku keluhkan dengan tenang agar aku diberi ruang untuk aku bersedia menerima dugaan keajaiban yang seterusnya..

aku pijakkan lantai rata mencari di mana senyum itu pergi..

aku labuhkan diri menanti wajah yang bukan milik abadi hati aku..

mahu aku leraikan penat di hati nipis yang mudah dilembuti dengan sisi kasih yang belum pasti..

hati yang asyik termengah-mengah tika menyaksikan si dia berada di sisi..

jari sejuk memahami tingkah hati yang gembira..

keajaiban turun menapak di sisik hidup buat seketika..

hati mula mengumpul ayat perasaan untuk memahami setiap keajaiban..

air mata mula muncul mengamati suka di hati..

haru di dada mula terukir..

aku tunduk meneliti peluang memiliki hak dari si dia..

lega aku keluhkan di hati saat diberi peluang bebicara dengan si dia..

muncul lagi air mata haru menemani bicara..

syukur di dada mengaku kegembiraan yang tidak terhingga..

impi yang dulu hanya aku simpan dalam rahsia hati mula merubah menjadi nyata..

duga datang lagi..

hati di olak sekali lagi dengan kenyataan yang mencarik hati ini..

aku tunduk akur dengan dugaan ini..

aku lepas kan senyum itu...

moga hati ini kuat menahan perit ini sekali lagi..

maaf kan aku hati..

aku tahu kau terlalu penat..

tapi apa day aku..

ini yang sudah di catatkan awal lagi..

aku kumpulkan kesabaran agar diberi tenangan..

aku akur..

aku harus lepaskan senyum itu pergi..

aku harus mulakan tingkah yang lain...

tetapi...

hati aku bekeras...

aku mungkin bertingkah bersama dengan sisi perasaan ini..

maaf kan aku senyum..

aku kasihkan mu...

biar la hati ini senyum dengan senyum yang tak mungkin akan di balas lagi...

....suara hati sebenar...T_T...



1 comment: