Sunday, August 16, 2009

.....demam...=(


guess who???
.................
eyh...spnjang aku nulis blog ni aku x pnh cite pun sal die...
die boy pertama yg rpt ngan aku kat kampus nie...
and mmg die baek gile...
die klakar...n die ni mmg ssh nk serius..
ai 2 die pnh wat serius tp aku ttp gak tegelak...
hahahahhaah....
and yg paling aku x paham aku mmg manja gile ngan die...
kterong manja cam kapel tp ckp aku kau..
and aku ppgl die b...aku x thu nk pggl die pe...
aku nk pggl name die...
tp ntah la...
x tpggl..
aku da pggl die kambing taw..
die pggl aku petai...
hehehehe....
bg aku tu la yg plg sweet skali between us...
aku x paham nape ngan diri aku mase aku rpt ngan die...
ktorg pnh gaduh...
da satu mlm 2..
aku dh jnji ngan die nk lepak ngan die..
aku trun ar kt dM cmpaka sari...
aku kol die nk bg taw yg aku dh da kat bwh..
tgk2 die da kat bwh ngan sowg gurl..
aku x thu nape aku bodo..
aku ngan sndri aku jd jelous..
bodo nye aku time 2...
pas 2 kteorg ok blik..
tp B ni lmbt sket nk wat pnjelasan..
ai 2 aku igt aku lempang muka die..
x thu nape..
tp ai 2 mmg aku puas ati ar...
bkn nk wat jahat...
tp ntah la...
mase 2 aku sayang B tp aku suka kat org lain(trojan)
agak memenim kan time 2..
aku juz biar kan hati aku cm 2 ai 2...
hingga la aku tbe2 jd x keruan when aku tgk trojan...
trus aku tlupa sal B..
tp smlm...ntah la...
aku rndu sgt2 kat die...
aku text die...
aku : b...
B : yuppy du...
aku : aku rndu ko...
B : ha???
aku : aku rndu besfren aku...
B : friends never go away...
aku : he never go but disappear
B : better disappear than betray
aku :
aku x igt aku bls pe..korg pikir sndri ar..hehe..cm ne die ley bls cm 2..sowi..
B : people ignore their friend juz 2 have fun with their happines. im sick of women who is keep lying 2 me..
aku : i let u go coz i know i can't be what u want
B : easy pick, easy drop
aku : u deserve better
B : deserve better??hahahah..never better than juz said deserve it. my experience though me how 2 handle it n how 2 be matured. i have been lots of things n probs.
aku x smpt nk bls cos aku ttdow..
bru pas mkn panadol...
skunk ni aku bingung,...
im lost now...
and i admit aku pnh suka n sayang die lbh dr kwn..
but aku x lyn prasaan 2 sbb aku th die suka kat org lain..
aku pun tgh angau ngan si trojan 2...
mase 2 ayat ni muncul lam hati aku..
....Tuhan akan beri apa yang kita perlu, Tuhan tak akan beri pap yang kita mahu...
................................

...T_T...
hati aku sunyi....
ai ni aku g klinik...
nsb baek x da pape...
aku selsema, bdn aku lmh, aku btok2 sket..
aku cuak gile...
dh la skunk ni babi2 sdg beterbangan di malaysia bak kata aizat..
smpt bunuh org ag 2...
dh la vRd x ciap ag..
assesment mggu nie..
mampos aku..
drawing x ciap ag...
kini ku faham ni la keperitan menuntut ilmu..
...T_T...
aku redha...keranaMu ya Allah...

2 comments: