Monday, August 24, 2009

....aku sayang ko bodoh!...


............=(............
smlm aku kol B..mmg niat nk kol ar..
dh rndu oh..
aku kol..
aku ckp kat die,sombong skunk..
msg kte pun tidak..
die jwb..ek eleh..
g la kat trojan 2..
aku cam..pe ni..
mmg aku x suke sgt kalo die ckp cm 2...
then aku ltk...
aku pun text die...
aku : aku x nk trojan!
B : bile mase lak aku ckp ko nk trojan..
aku : biar ar..ko jeles ea...nmpk sgt..hee..
B : tlg la.ko ckp aku yg lupe ko. dlm blog trang2 yg ko lupe aku...
aku mmg x thu nk bls pe..
aku bls tros cm nie..mmg time ni aku mmg dh ready btol2..
aku : aku sayang ko bodoh!
aku : aku sayang ko bodoh(sayang)..jgn slh phm ngan ayt ni..ni mmg jns ayat aku..aku mntk mmaf kalo bnda cm ni gnggu ko..
B : x gnggu pun..besyukur..
aku : ......alhmdllh..
n aku nk jelaskan kt cni mmg aku hepi sgt..
sbb aku igt kan aku tpok sblh tgn..
then slps 2..kterong text ag..but..kali ni baru aku paham..
aku tpok sblh tgn!!!!!
...T_T...
tp x pe la..
die juz anggap aku kwn baek die je..
aku hrmt kputusan die..
....................................
pe yg aku pikir...
aku kena simpan perasaan ni elok2...
aku x kn gnggu persahabatan kterong ngan bnda cm nie..
aku ngaku..aku dh sedar n nmpk sape yg aku nk lam hati aku...
org yg btol2 wat aku jeles n hepi...
dats kebenaran yg hakiki..
bkn trojan...
.........................
sblom ni aku juz anggap die kwn je..
mybe dsbb kn aku rpt mnje ngan die ai 2 kot..
aku ley da hati kat die...
n sifat die yg memenimkan aku 2..wat aku lg paham baek buruk die..
aku trime baek buruk die..
bg aku kemunculan trojan cam iklan je..
mmg Tuhan nk duga ketentuan hati aku..
sal trojan...dh kosong...
aku nk kmbli pade org yg mmg aku btol2 slesa..
aku rindu ko nazmi....
aku rindu time aku rapat ngan ko ai 2..
biar la...
hati...ko sabar ea...
aku th ko pnt sgt2...tp pe daya aku..
ni yg ditulis lam setiap plot cerita hidup aku..
biar ar die thu...
aku x nk beselindung ag..
lagi aku beselindung..lagi nmpk aku nk kat die..
aku akn tunggu die..tp aku x kan kejar die...
kalo ada, ada la rezeki aku..
kalo x de..aku redha..
die x pnh wat slh ngan aku..
aku je yg bnyk wat slah ngan die..
aku bnyk penim kan die...
i admit..i do love him..
............................................................................
setiap hari aku doa ngan Tuhan agar aku diberi pluang tuk aku mencintai dan dicintai..
so that x de la sia2 pe yg aku rase ni..
tp duga yg dtg besilih ganti..
aku akur...
kuat kan hati..
chill up!
basha(berusaha)!
=)..
...........................................


No comments:

Post a Comment