Sunday, August 9, 2009

...dugaMu...


..hanya mampu berada di sisi belakang..
dugaMu..
nape aku perlu rase la perasaan cam nie..
hati aku dah pnt gilew..
apa salah aku ya allah..
Kau hukum aku cm ni..
tapi...
aku hamba Mu..
aku turut dan akur..
stiap hari aku wish aku dpt tgk senyuman die..
bg aku bkn mudah tuk aku dpt kan kmbli..
senyuman tu..
macam2 aku dpt idea tuk dkt kan dri ngan die tp msh lg berselindung..
aku wish sgt aku nk muncul dlm senyap cm 2 je...
tp aku tkot tuk laksanakan idea tu..
aku tkot kalo aku gnggu die..
..............
jln nk g kelas je trigt kat die..
dh la kena lalu blok die luw..
perlu ke mate aku ni slalu mencari senyuman 2..
aku kan mencari dan menunggu slagi aku mampu menunggu..
tp aku x kan kejar dah wat kali nie..
..............
actly aku da knl ngan sorg bdk kat facebook..
ari 2 kbtolan aku da prob bsr..
kbtolan aku on fBuk die da..
aku pun terluah kat die..
tbe 2 die mntk num fon aku..
skunk aku berhubung r ngan die..
and die mmg caring sgt..
aku bingung..
aku dh dpt bace sket cara dia,..
tp aku x nk predict pape..
aku nk biarkan sume 2..
aku akn kwn ngan sume org..
tp skali lg bnde yg sme blaku..
aku nnti kan org laen tuk bkongsi mslh or pape..
tp yg laen dtg..
ayt ni lagi..
tuhan akan beri apa yang kita perlu, tuhan tak akn beri apa yang kita mahu..
aku akur..
................
=) + =(


No comments:

Post a Comment