Thursday, July 30, 2009

firasat ini?...pasti kah..; (

T_T....i miss u baby..aku x thu cam ne aku da teka dengan macam2 klu yg aku dpt dlm tbe2 jew..hafiz..i x thu pe yg sbnrnye yg blaku..tp i dpt rase sesuatu yg x elop blaku pd u.........i x thu nape n cam ne..i x nk jd pape kt u.....pliz......ya Allah..tolong die..lindungi die..dh 3 ari aku kol die tp die x ankat..i suh org laen kol pum,,die x ankat gax..tbe2 aku dpt stu jangkaan yg aku sndri x pasti..tapi...entah la..mungkin lebih kurang je kot..aku dapat rase yang die still lagi x recover..nj aku rase die kena kuarantin kat wad..aku dah paham gax nape ngan mudah nye aku dpt miliki ur pix..nk ilang windu sbnrnye..tp dlam keadaan yg agak mencabar..x dpt ckp ngnan die..tp wajah die sentiasa da ngan aku...skali ag hafiz i mntk maaf ngan pe yg i rase ni..i mmg nk knl..i nk jage u..i nk dgr suare u...kuat nye Allah uji aku..aku redha ngan ketentuanMu ya Allah..sabar la iqa..sabar la hati..........walaupun hati ni dah tlalu pnt..tp hati ni kena tabah, sabar dan betahan..jaoh gilew aku mncri kepastian yg blom tntu ag pasti..x penah ag jd cam ni kat aku..dengan rindu yg menbal dalam hati..aku kuat kan hati agar sabar ngan ujian ni..

aku x sedap ati dari smlm ag nie..harap sgt die di lindungi dri virus 2..aku x thu nk cntct sape tuk thu condition die..mcm2 text info yg aku 4wrd kat die..1 pom die x bls..i think mst de sumtin wrong kt cni..aku x thu nk caye or x firasat nie..

No comments:

Post a Comment