Tuesday, July 28, 2009

.:drawing+him:..

heya...
drawing x ciap ag..aduh...i miss him..
dah la aku x thu condition die..ssh nye aku nk cntct ngan die..
dia still ag x nk ankat aku kol..
nevermind......................................aku paham condition die...
smlm 3 ketas aku konyok an sbb x manjadi...ssh nye nk dpt A ni!!!!!!!!!!!!!
uwaaaaaaaaaaa...........
cite2 nk dekan...too many things i have 2 pass through...
arghhhhhhhhhhh...,..

Nape ssh sgt aku nk dgr suare ko ha..???????????dah la nk wat drawing pom ssh..aduh!!!!!!!!!!!tension nye..benci la..aku dah paham nape aku nk dpt num ko senang..sbb mule2 aku rase nk knl ngan ko 2 aku piker mst kena tggu 2 3 4 bln baru dpt num ko..tp sekelip mate je aku dpt num ko..rupe2 nye prjlnn nk mengenali ko ni mmg ssh....aku dah jd rindu kt ko dh skunk ni..aku mntk maaf bnyk2 hafiz ngan pe yang aku rase ni..aku x dpt nk thn yg aku rindu kat ko....nape ni iqa????aku dpt rase aku sayang kn ko skunk ni..aku mntk maaf bnyk2..aku tahu aku x layak sgt52 untuk ko...ya Allah....aku dambakan die..aku mengaku!!tapi benarkah aku dah jatuh hati ngan die..sdg kan aku x knl ag hati budi die..apa ni??????aku x paham..........aku x nk sakit ati dah pas ni..aku x nk pisang buah dua kali...tolongggggggggggggg!!!!!!!!!!!

Hafiz...aku mntk maaf ngan apa yang aku rase ni..aku rindu nk dgr suare ko..aku nk thu keadaan ko..ok la..aku paham kalo ko x nk ckp ngan aku sbb ko masih ag x slesa ngan suare ko..sbb ko batok..i miss u silly honey..layak kah aku untuk ko..aku x mgkin dpt ko...aku xkn dpt ko..i need u sayang..oh no..apa dah jadi ngan aku ni...????aku kena sbr ngan sume ni..aku kena ikut rentak ko..aku nk bsederhana ngan ko..nape aku bodo mntk pix ko..aku jd igt ko tiap2 saat..dh la wallpaper laptop ni pix ko..aduh.............ermmmmmmmmmmmm...: (....sedey nye.......susahnye nk knl ngan ko..btol la pe yang aku piker slame ni..msti ssh gilew nk kwn ngan ko ni...i admit now..i do miss u a lot..i miss u baby..i need u badly baby..


No comments:

Post a Comment